σ’ αγαπώθεν έσχες

by nullapoenasinelege

index

σ’ αγαπώ γιατί δεν μου αφήνεις περιθώριο να μισήσω άλλον

σ’ αγαπώ γιατί περπατώ και κλοτσάω δέντρα ντυμένα με πλεκτά

σ’ αγαπώ γιατί περπατώ και τυφλώνομαι μπρος στους άστεγους

σ’ αγαπώ γιατί μεγάλωσα στην ψυχρή σου αγκαλιά

σ’ αγαπώ γιατί θα πεθάνουμε όλοι κι εσύ θα στέκεις μόνος, περήφανος, βασιλιάς- σαν τους βασιλιάδες που εξέλεξες να μας τυραννούν

σ’ αγαπώ γιατί το αφεντικό μου με κάνει και κλαίω

σ’ αγαπώ γιατί όπως ξυπνάει ο αφέντης μου πρέπει να ξυπνάω κι εγώ- από τούδε και στο εξής, υπαγορεύονται τα χαμόγελα με νόμο της ελληνικής επικράτειας· όχι, δεν απαγορεύονται, μονάχα στο εξής θα συμβαίνουν καθ’ υπαγόρευσιν

σ’ αγαπώ γιατί μου γάμησες όλους τους νόμους που αγάπησα

σ’ αγαπώ γιατί σε μισώ όσο τίποτα

σ’ αγαπώ γιατί σκοτώνεις

σ’ αγαπώ γιατί έχεις λίγο χρόνο ζωής ακόμα και σε λυπάμαι

σ’ αγαπώ γιατί θα σε νικήσω πριν πεθάνω

 

σ’ αγαπώ, καπιταλισμέ·

