Από-λυσις

by nullapoenasinelege

η δουλειά ειναι χαρα μονο για τα αφεντικάIMG_3646

̃

μπήκα στο γραφείο φορώντας το χαμόγελο της ενοχής

άργησες· μου βρυχήθηκε

διάβαζα τη νύχτα και ξημέρωσε

για τη δουλειά μας;

περίπου· διάβαζα τους Δικαίους

-είναι ένα έργο του Καμύ, θεατρικό…-

εδώ είμαστε δικηγόροι κι όχι δίκαιοι

για άλλο λόγο σε πληρώνω

 

ήθελα να απαντήσω μα άξαφνα κατάλαβα πως το στόμα μου δεν άνοιγε

όση ώρα μου μιλούσε πήρε βελόνα και κλωστή ατσάλινη

και μου έραψε τα χείλη.

 

τώρα που τελείωσε η εποχή

τα φοβάμαι τα χρόνια που έρχονται

τρέμω αυτούς που την εξουσία απ’ τα χέρια των παλιών θα τη γραπώσουν

και χειρότεροι δυνάστες της ελευθερίας μου θα γίνουν

τρέμω τους νέους εξουσιαστές της εποχής μου

αυτοί που από το περιθώριο περάσανε

με λύσσα πιο περίσσια θα παλέψουν να το σβήσουν

 

μα άκαφτη, άκοπη, ακάματη, παντοδύναμη, ατσάλινη κλωστή,

εγώ θα σε λύσω

μια για πάντα.

 

̃

